בימים אלו נערכים כנסים, סדנאות ותוכניות הכשרה רבות בנושא "אושר ארגוני וחווית עובד" עבור מנכל"ים/ות, סמנכ"לי/ות משאבי אנוש, מנהלי/ות כוח אדם וכל מי שתחום ניהול המשאב האנושי הוא חלק משגרת עבודתו. ההבנה כי ניהול המשאב האנושי בארגון משתנה בכל היבטיו דורש שינויים רבים בניהול יחסי העבודה הכולל תהליכי גיוס, קליטה והעסקת העובדים.
הביטוי "עובד שטוב לו הוא עובד טוב" תופס תאוצה אדירה בהתבסס על מחקרים רבים שדיווחו על שביעות רצון גבוהה של עובדים מאושרים יותר שנלהבים להגיע לעבודה ומרגישים תחושת סיפוק ושייכות.
ארגונים רבים לומדים להתייחס לעובדים כאל שגרירים חשובים של הארגון וסביר כי ישקיעו בקידום הקשר בינכם, החל מהטמעת תוכנית "אסטרטגיית האושר" כחלק בלתי נפרד מ"האסטרטגיה העסקית" להגדלת רווחי החברה.
למעשה, אנחנו נכנסים לתקופה שבה לעובד יש חלק משמעותי בקבלת החלטות בארגון והוא לא "בורג קטן במערכת", תהיה לו יכולת השפעה גדולה יותר וחשיפה למטרות וערכי הארגון. ההסתכלות על העובד כחלק מהותי מהצלחת הארגון תצמיח סביבה בריאה ופרודוקטיבית יותר וזו בהחלט בשורה משמחת.
בחוויה שלכם כעובדים היו מוכנים להכיר תרבות חדשה שכבר בימים אלו מוטמעת בארגונים רבים ותהיה מורגשת בחוויה שלכם כעובדים, תעזו לחלום, ושאפו למצוא מקום עבודה שמכיר בחשיבות של האושר הארגוני שכולל גם התחשבות בצרכים שלכם.
זכרו כי אתם ההון האנושי מהווים את המנוע של הארגון. מגיע לכם חווית עבודה מאושרת שתכיר בפיתוח האישי שלכם, בהקניית משמעות ובמתן כלים להתמודדות עם שוק תעסוקה משתנה.
היו מאושרים.